söndag 28 juli 2013

Boksignering på Akademibokhandeln Västerås

Lördagen den 29 juni signerade jag min bok på Akademibokhandeln. Trevligt. Arne Olofsson, förläggaren, bjöd kunderna på tårta. Jag åt fem bitar i ren utmattning. Det var ju dagen efter bokreleasen  i Gäddeholm.  Mycket trevligt folk kom och köpte boken.  Och jag signade.  Alltid lika roligt att få signera en ny, egen bok. Jon-Anders Klockar, en av mina trogna läsare,  kom förbi och tog de här bilderna av mig.  Sen bloggade han så vänligt om mig. Se länken nedan. Jon-Anders är en skicklig fotograf, dessutom en vass skribent som vunnit flera novelltävlingar i Västerås. Han bär även på många livserfarenheter, en del mycket tunga, som han själv brukar skriva om.

http://www.fotosidan.se/blogs/dagarmednallepuh/ann-christine-kihl-journalist-och-forfattare.htm

Jag signerar min roman. Foto: Jon-Anders Klockar.


Jag posar för Klockar. 

Och igen.  Foto: Jon-Anders Klockar.




Cool förläggare Arne Olofsson under signeringen på Akademibokhandeln. Foto: AC Kihl

Cool författare :) Foto: Arne Olofsson

1 kommentar:

  1. Vi får hoppas att din bok säljer bra. Det är ju en bok som alla borde läsa.
    Roligt att du skrev så positivt om mig i bloggen!
    Hälsningar
    Jon Anders

    SvaraRadera